Following in the footsteps of men like P Diddy and David Beckham, Rupert Grint has decided to try his hand at creating a scent to make any man irresistible to a woman. “I began noticing that every time I would hug a fan they would take a big whiff of my neck,” says Grint on finding the inspiration for his first cologne named WICKED.

On coming up with the name Grint said: “When they let me smell the first official batch, I told them it was wicked and the name just stuck.”

Creating the scent was not as easy as naming it however. “We tried a lot of different things like ginger root and old chucks, but those didn’t work so well,” said Grint.

The final scent is said to be modeled after Grint’s actual personal scent and is a combination of many things including meat seasoning, vanilla ice cream, cider, petrol, lucozade, and freshly cut grass from Grint’s favorite golf course.

wickedcologne

WICKED hits shelves this Christmas

This post was written by:

- who has written 41 posts on Grintastic Online.


Contact the author

19 Comments

  1. Laura says:

    I would totally buy “Wicked”. LMAO

  2. aquarian says:

    LOL! Hilarious!

  3. WJo says:

    ahah obviously, I love that it’s called “Wicked” I’d sooo buy that lol

  4. Carolyn says:

    MEAT SEASONING!!!

  5. Lilly says:

    Oh, I soooo loved the name!
    Well, he already gave me a “Wicked” one time! Hehe

    Loved the red in the eye. 😉

  6. Verônica says:

    “I began noticing that every time I would hug a fan they would take a big whiff of my neck,”

    Hahahaha,that’s too hilarious!

  7. FugitiveStar says:

    Hahaha!! I love it! Mmmm…meat seasoning and petrol…

  8. Anna Nilsson says:

    “and freshly cut grass from Grint’s favorite golf course.”

    Hahahaha, must smell really good ;D

  9. Himera says:

    mmmmmm… petrol… I totally buy it! LOL))

  10. chirpylou says:

    Ah you really are brilliant my friend!!!! I envy your creative force!!! But yes I would buy some for colt because… Well you know why. lol

  11. Dunigan says:

    thanks for all your comments people!
    i know if this was real we would all buy it just to spray pillows and snuggle with them haha

  12. Andrea says:

    @Dunigan: I totally agree with you 🙂

  13. Karo says:

    Freshly cut grass?! Sounds like Hermione would use it… 😛

  14. LollaGrint'MRNS' says:

    Wicked 😉 i’d make any thing to have it:D
    but i think it’s a good idea

  15. brittany says:

    we should totally pitch this idea to rupert lol. imagine, all ho would by it.. this was great you guys.

  16. sabrina says:

    LOL! mmmm the smell of petrol alone is gorge!

    “I began noticing that every time I would hug a fan they would take a big whiff of my neck,” ..LMAO i would so do that too!

  17. Mona says:

    WHY CAN’T THIS BE TRUE? :sobs:

  18. rOse says:

    haha,,i wonder what rup’s smell is,,WICKED sounds great.. i wish could take a big whiff of his neck also,,,lol;)

  19. Emma says:

    Thought this was real for a bit there! lol

Trackbacks/Pingbacks


Leave your Reply